برنامه: درکه ، دورهمی آریا مشاوران حامی بیمه دانا

جمعه27/07/1397

سرپرست: محمد علی ثقفی

عکاس:غلامرضا سلیمی

گزارش:یوسف قنبری

 

جمعه ای دیگر و باز شوق رفتن به آغوش طبیعت و کوهستان
ساعت ۵:30 صعود را از کوچه باغ های سرسبز و زیبای درکه آغاز کردیم.

هوا بسیار خنک و دل چسب بود. کم کم میشد بوی پاییز را احساس کرد.
مسیر زیبا و زنده از  جریان آب رود، صدای پرنده ها وحضور کوهنوردان و چراغ های رنگی کافه ها بود. از کنار رود مسیر را ادامه می دادیم.

اساساً مسیر کوهپیمایی درکه یک مسیر تفریحی است تا ورزشی و بیشتر مردم با هدف رفتن و رسیدن به یک کافه در دل کوه پا به این دامنه میگذارند
اما در طول مسیر افرادی را می توانید مشاهده کرد  که به دور از هیاهوی درون کافه ها در کنار آبشارها و چشمه ها نشسته اند و از خورد وخوراک شخصی خود استفاده می کنند . و یا گروه دوستانی را مشاهده می کنید که این روش را انتخاب کرده اند

تقریبا بعد از یک ساعت کوه پیمایی به اتفاق همنوردان  جهت صرف صبحانه و تجدید قوا در کنار جوی آب نشستیم سکوت کوه و صدای دلنشین شیپور یکی از کوهنوردان هنرمند و خوش ذوق لذت دوچندانی می بخشید به این مکان.

 

 

بعد صرف صبحانه به همراه همنوردان گروه راه ادامه دادیم هرچقد بیشتر میگذشت جمعیت بیشتر میشد .

بعد یک هفته مشغله کاری و دور از دود و ترافیک تهران اینجا میشد با تمام وجود نفس کشید و لذت برد.

 

 

در طول مسیر افراد محلی  منطقه با عرضه محصولات آنجا می پردازند .که این خود یکی از شاخصه های دره درکه می باشد.

بعد از طی مسیر 2 ساعته با مشورت دوستان تصمیم گرفتیم که یکم استراحت کنیم و مسیر برگشت رو در پیش بگیریم.

 

در مسیر برگشت جناب آقای آریاپور همنوردان رو به  صرف چای و کیک  تولد دو نفر از همنوردان (آقای ثقفی،آقای قنبری) که ترتیب داده بودند دعوت کند.

 

 

اما از کوه درکه هم که بگذریم اطراف میدان درکه پر از رستورانها و کافی رستورانهایی که گذارندن یک شب خنک در آنها یکی از تفریحات اصلی مردم تهران است. انواع رستورانها از بسیار لوکس تا کبابی و جگرکی در درکه پیدا می شوند در کنار مغازه هایی که تنقلات یا به قول معروف هله هوله مثل لواشک، آلوهای ترش، شاتوت، گردو و بلال می فرشند جذابیت زیادی به این منطقه داده است. یکی از تفریحات محبوب درکه برای جوانان قلیان است. تفریحی مضر که متاسفانه در هوای لطیف پای کوه بسیار هم می چسبد اگر میتوانید از این نوع دخانیات دوری کنید.

 

 

واقعا روز خوبی بود در کنار دوستان و همکاران آریا مشاوران و تشکر فراوان از جناب آقای آریاپور بابت این دورهمی و کوه پیمایی .

شركت خدمات بيمه اي آريا مشاوران حامي  با داشتن کادری توانا و امکانات مناسب  طی سالهاي  متوالی به عنوان برترین نمایندگی بیمه دانا برگزیده شده است ، که این افتخار بیانگر عملکرد و خدمات بهینه این واحد در جلب  رضایت بیمه گذاران طی ۱۵ سال  فعالیت  می باشد ، آمادگی خود را  جهت برگزاری جلسه با مديران و كارشناسان علاقمند به خدمات بیمه دانا به منظور گسترش روابط و تبادل نظر در راستای اخذ مناسب ترین نرخ و شرایط بیمه ای   به منظور  استفاده کارکنان محترم آن مجموعه ، ارائه کامل ترین پوشش با حق بیمه اي مناسب  در كليه زمینه های بيمه دانا  اعلام می دارد .

تماس با ما